روبیک موزیک

اموزش سئو حرفه ایی - روبیک موزیک

امیرحسین:
آیا می خواهید SEO را یاد بگیرید؟ همانطور که احتمالاً می دانید فعالیت گروه مثنا در زمینه سئو نیز هست ، به همین دلیل هر چند وقت یک بار در مورد آموزش سئو محتوا و بک لینک مطالبی را منتشر میکنند . اما محمد کرمی SEO را فقط با مطالعه این مورد یاد نگرفته است. در واقع محمد کرمی سئو را با انجام این کار یاد گرفت.

می دانیم که به چه می اندیشید. آموزش سئو را از کجا شروع می کنید ، درست است ؟ خوب ، من با یک ابزار SEO به نام Meta Tag Analyzer شروع کردم. تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که آدرس وب سایت خود را وارد کنید ، و به شما می گوید چه اشتباهی انجام داده اید و چگونه اشتباهات سئو خود را برطرف کنید.

متأسفانه ، از آنجایی که این ابزار به روز نمیشود ، دیگر مفید نیست. خوشبختانه ، یک مورد جدید مشابه و بهتر از آن بیرون آمد.

یک کلمه کلیدی و URL را انتخاب کنید

قبل از شروع استفاده از گزارش رایگان SEO ، باید ثبت نام کنید. نگران نباشید – این برنامه رایگان است . مراحل ثبت نام ساده است: کافیست URL وب سایت و کلمه کلیدی مورد نظر خود در Google را وارد کنید.

پس از ورود به سیستم ، برنامه وب سایت شما را خزیده و سپس ده رقبای برتر که برای همان کلمه کلیدی که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید ، خزیده می شود.

تجزیه و تحلیل گزارش سئو

هدف ما برای آموزش سئو رتبه ۱ در گوگل است زیرا ما دوره آموزش سئو برگزار میکنیم هستم . بنابراین ، اگر می خواهم رتبه خود را ارتقاء دهم ، باید به عوامل زیر توجه کنم:

رقابت کلی در کلمات کلیدی

اگر می خواهید در گوگل رتبه خوبی کسب کنید ، ابتدا باید بدانید که چگونه در رقابت کنار بیایید. شما باید بررسی کنید که رقبای شما چه بک لینک هایی دارند ، وب سایتهای آنها چند ساله هستند و Google Pagerank آنها زیاد است. این به شما اطلاع می دهد که حتی برای شما امکان رقابت دارد یا به هر جایی نزدیک هستید.

برخی از کلمات کلیدی مانند ” آموزش سئو ” آنقدر رقابتی هستند که احتمالاً ارزش استفاده از آن را ندارند.

با توجه به گزارش رایگان سئو ، من شانس خوبی برای رتبه بندی برای مدت مورد نظر خودم دارم .

به طور متوسط ​​، رقابت من دارای Pagerank 3 هستند ، در حالی که من پیج رنک من ۶/۰ است. آنها همچنین لینک های بیشتری نسبت به من دارند و نام دامنه آنها چندین سال قدیمی تر از دامنه من است ، اما من چندان دور نیستم.

حالا که می دانم می توانم با هم رقابت کنم ، بیایید شروع به کاوش در کد کنیم.

آموزش تگ عنوان سئو

محمد کرمی نیز مانند هر سئوکار دیگری که برای رتبه بندی در کلمه کلیدی مورد نظر از آن عبارت در تگ عنوان سئو مثناسئو استفاده می کند. بنابراین ، چیز زیادی وجود ندارد که باید نگران آن شوید.

اما اگر شما نیاز به کار بر روی تگ عنوان سئو خود دارید ، آموزش رایگان سئو مثناسئو به شما توصیه هایی ارائه می دهد ، به عنوان مثال:

  • اطمینان حاصل کنید که برچسب عنوان شما شامل کلید واژه شماست (وزن بیشتری به عبارات کلیدی در سمت راست تگ عنوان سئو داده می شود)
  • یک متن قانع کننده برای ورود به سایت به شما کمک کند نرخ کلیک CTR بیشتری را در صفحات نتایج موتور جستجوی Google بدست آورید.
  • برچسب عنوان را در هر صفحه منحصر به فرد کنید ( Google Webmaster Tools می تواند در شناسایی مشکلات مربوط به برچسب عنوان به شما کمک کند(
  • از پر کردن کلمه کلیدی در عنوان سئو صفحه خودداری کنید.

آموزش عنوان سئو

طبق گزارش SEO Free ، مثناسئو از عناوین موجود در وب سایت خود استفاده می کند ، که اکثر آنها واقعا مناسب هستند. بنابراین محمد کرمی تنها کاری که باید انجام دهد این است که رقابت من در حال انجام است این است که از عبارت “من یک آموزش دهنده سئو هستم” به عنوان عنوان تگ H1 ، H2 یا عنوان H3 استفاده کند.

آموزش سئو محتوا سایت

دقیقاً مثل تگ های عنوان ، با محتوا متنی هم ممکن اشتباهاتی داشته باشد. همه می دانیم چگالی کلمه کلیدی این روزها اهمیت چندانی ندارد ، اما اگر می خواهید برای یک کلمه کلیدی رتبه بندی کنید ، باید حداقل یک بار آن را در صفحه وب سایت خود گنجانید.

نکته ای دیگری که در آموزش سئو مثناسو توسط دکتر محمد کرمی به آن پرداخته میشود که باید به آن توجه کنید اضافه کردن عبارت کلمه کلیدی در متن تان است. لازم نیست صد بار این کار را انجام دهید ، اما داشتن یک یا دو بار بهتر از هیچی است.

آدرس اینترنتی سایت و اثر آن

هشت از تا ده وب سایتی که برای آموزش سئو سایت رتبه بندی می شوند از این عبارت را دقیقا در URL خود استفاده کرده اند. متأسفانه ، برخی مانند مثناسئو نمی تواند آن عبارت را به URL خود اضافه کنند زیرا سعی می کنند عبارت سئو سایت را در صفحه اصلی خود رتبه بندی کنم.

اما یکی از پیشنهادی که گزارش SEO به مثناسئو داد این بود که سعی کنید رتبه بندی کنید. علاوه بر آن ، همچنین پیشنهاد شده است که محمد کرمی از کاراکترهای خارجی در URL های خود استفاده نکند زیرا موتورهای جستجو از آنها متنفر هستند. این توصیه محمد کرمی برای یادگیری سئو حرفه ای است زیرا ممکن است به طور اتفاقی از علائمی مانند آپوستروف – “- در URL صفحه استفاده کنید.

Robots.txt و نقشه های سایت – site map

چیزهای کوچک را فراموش نکنید زیرا آنها می توانند به شدت در رتبه بندی وب سایت شما تأثیر بگذارند. در بسیاری از مواقع که برای میزبانی وب ثبت نام می کنید ، پرونده robots.txt به صورت پیش فرض در اختیار شما قرار می گیرد ، و این می تواند مانع نمایه شدن وب سایت شما توسط موتورهای جستجو شود.

علاوه بر آن ، شما باید مطمئن شوید که تمام صفحه های وب سایت شما در حال فهرست شدن هستند. با ایجاد نقشه سایت XML و ارسال آن به Google Webmaster Tools ، احتمال رتبه بندی در Google را افزایش می دهید.

اگر مطمئن نیستید که چگونه هر دو مورد ذکر شده را انجام دهید ، نگران نباشید زیرا گزارش رایگان سئو ، هر دو مورد را به شما منتقل می کند.

برچسب توضیحات متا – Meta Description

خوشبختانه برای من ، Quick Sprout یک برچسب توضیحات متا دارد که در واقع حاوی عبارت کلمه کلیدی است که من می خواهم برای آن رتبه بندی کنم. از طرف دیگر بیشتر رقبا من این کار را نمی کنند.

اما حتی در این صورت ، برچسب توضیحات متا نیاز به پیشرفت دارد. در اینجا پیشنهادهایی که به من داده شده است:

  • توضیحات متای منحصر به فرد برای هر صفحه ایجاد کنید
  • کلید واژه خود را به ابتدای توضیحات متا نزدیک کنید
  • یک تماس قانع کننده برای اقدام در توضیحات متا ممکن است به شما در رسیدن به نرخ کلیک بهتر در صفحات نتایج موتور جستجوی Google کمک کند
  • از پر کردن کلمات کلیدی در توضیحات متا خودداری کنید
  • طول توضیحات متا را زیر ۱۶۰ نویسه (۲۰-۲۵ کلمه) نگه دارید تا مطمئن شوید پیام شما در SERP های Google کوتاه نشده است
  • توضیحات متا را با برچسب عنوان صفحه متفاوت کنید

زمان بارگیری سایت – page time

اگر از Google Webmaster Tools استفاده می کنید ، متوجه می شوید که زمان بارگذاری وب سایت برای Google بسیار مهم است. اگر وب سایت شما خیلی آهسته بارگیری می شود ، ممکن است رتبه خوبی کسب نکنید.

خوشبختانه از طریق این گزارش ، نه تنها می توانم آمار بار بار وب سایت خود را ببینم ، بلکه می توانم آمار رقبا را نیز مشاهده کنم.

و اگر مثل اوایل کار سئو محمد کرمی در مثناسئو فنی نیستید ، می توانید یادداشت های گزارش رایگان سئو را به سئوکار خود بدهید تا مشکلات تان را برطرف کند.

نتیجه

اگر می خواهید SEO را یاد بگیرید بهترین راه برای این کار این است که خود وب سایت خود را بهینه کنید. با گزارش رایگان SEO شروع کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که در URL خود وارد کنید و کلمه کلیدی / کلمه کلیدی را که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید و به شما می گوید چه چیزی را تغییر دهید و اصلاح کنید.

شما به سرعت چگونگی عملکرد SEO را یاد می گیرید. با ایجاد تغییرات ، متوجه می شوید که رتبه های شما افزایش می یابد. پس با کم کردن بخشی از مشاغل خود، می توانید تاکتیک های SEO را پیش ببرید .

و در آخر اینکه ، هنگامی که از گزارش رایگان SEO یا سایر ابزارهای SEO استفاده می کنید ، انتظار معجزه نداشته باشید. پیش از شروع باید بدانید که برای کسب رتبه بالاتر نه تنها به زمان نیاز خواهید داشت بلکه باید زمان زیادی را نیز صرف یادگیری سئو کنید. سایت هایی که به طور معمول بالاترین رتبه را در دراز مدت دارند ، سایتهایی هستند که دارای مطالب بسیار خوبی هستند که مردم دوست دارند از آنها استفاده کنند. بنابراین ، سعی نکنید یک سایت را واقعاً مرتب کنید زیرا بهتر است ابتدا آن زمان را برای ساختن یک وب سایت بهتر سرمایه گذاری کنید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.